Вітаю Вас Гість!
Четвер, 18.04.2024, 02:49
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
Сайт    ПОВІДОМИТИ ДРУЗЯМ про  Київський форум УКРАЇНЦІ  [ НОВІ ПОВІДОМЛЕННЯ · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Київський форум УКРАЇНЦІ » Вибори 2012 » Все інше » Громадянська позиція (в Обєднаній опозиції)
Громадянська позиція
УКРАЇНЕЦЬДата: Середа, 20.06.2012, 12:52 | Повідомлення # 1
Генерал-лейтенант
Група: Друзья
Повідомлень: 625
Репутація: 31
Статус: Offline
Партія «Громадянська позиція» Анатолія Гриценка увійшла до Об’єднаної опозиції.

Арсеній Яценюк і Анатолій Гриценко розмовляють під час засідання ВР. Київ, 23 травня
Анатолій Гриценко підписав документи
Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомили на брифінгу А.Гриценко, перший заступник голови партії «Батьківщина» Олександр Турчинов та лідер партії «Фронт Змін» Арсеній Яценюк.

За словами А.Гриценка, 15 червня був підписаний документ про засади входження партії «Громадянська позиція» до складу Об’єднаної опозиції.

Цими засадами передбачено, що партії, які увійшли до Об`єднаної опозиції, формують спільну програму дій з метою розбудови незалежної держави на основі європейських цінностей.

«Лідери партій, що об’єдналися, публічно заявляють про те, що на момент об’єднання вони не мають зобов’язань ні перед владою, ні перед спонсорами партій, які б обмежували їх у реалізації спільної програми дій», - йдеться у документі, підписаному О.Турчиновим, А.Яценюком та А.Гриценком.

Також лідери партій публічно заявляють, що «не погодяться на будь-які кадрові пропозиції, якщо такі надійдуть від нинішньої влади, щодо їхнього призначення на керівні посади в уряд чи інші виконавчі структури».

Крім того, лідери партій несуть персональну відповідальність за тих людей, яких вони пропонують до керівних органів Об’єднаної опозиції чи кандидатами від неї.

Кожен кандидат від опозиції ще до з’їзду письмово зобов’язується, «що, ставши депутатом, за жодних умов не залишить фракцію і не погодиться на жодну кадрову пропозицію від влади всупереч рішенню ради Об’єднаної опозиції».

А.Гриценко на брифінгу заявив, що «Віктор Янукович є найбільшим фактором, який об’єднує опозицію». Він підкреслив, що «будь-які непорозуміння та протиріччя, які були раніше ми списуємо, ставимо крапку і спільно рухаємося вперед (йдеться про партії, які увійшли до об’єднаної опозиції – УНІАН)».

А.Гриценко наголосив, що документом передбачено, що кожен кандидат від об’єднаної опозиції має ще до з’їзду оприлюднити автобіографію, декларацію про статки та документи про освіту. За його словами, в автобіографії має бути вказано, що він є громадянином України і не має громадянства іншої держави. А.Гриценко також підкреслив, що об’єднана опозиція співпрацюватиме з організаціями «Чесно», САМ та ОПОРА.

При цьому А.Яценюк підкреслив, що об’єднана опозиція вийшла «на завершальний етап формування». Він сказав, що в Україні «фактично сформувалась двохполюсна модель – з одного боку це Янукович і партія влади, а з іншого – це об’єднана опозиція».

Він також підкреслив, що «присутність Анатолія Степановича (йдеться про А.Гриценка – УНІАН) в лавах об’єднаної опозиції додасть нам інтелектуального потенціалу, силового, і впевненості в нашій перемозі».

На запитання щодо можливого приєднання партій Миколи Катеринчука та Юрія Кармазіна до об’єднаної опозиції, Олександр Турчинов відповів ствердно і додав: «Ми не виключаємо, що в Україні є політики, які не ставлять до об’єднаної опозиції вимоги щодо списків, щодо округів, які разом з нами готові до боротьби, до протистояння і перемоги над режимом Януковича».

О.Турчинов також наголосив, що можливе приєднання інших партій до об’єднаної опозиції.

 
grozaДата: Середа, 20.06.2012, 21:31 | Повідомлення # 2
Генерал-лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 704
Репутація: 24
Статус: Offline
Сам факт обєднання - добра новина
Але опозиція повинна очищатися, письмові зобовязання повинні бути чіткішими і конкретнішими

Що опозиція буде конкретно робити з окупаційною диктатурою після виборів - ніхто не здогадується
 
УКРАЇНЕЦЬДата: Середа, 20.06.2012, 23:01 | Повідомлення # 3
Генерал-лейтенант
Група: Друзья
Повідомлень: 625
Репутація: 31
Статус: Offline
Пропоную п.5 про мету діяльності уточнити і конкрктизувати таким чином:
"5. Мета діяльності Обєднаної опозиції визначається на час до формування уряду антипрезидентської більшості після виборів до ВР. Після формування уряду більшість стає легітимною владою України і оголошує про відновлення дії Конституції України. Тобто, зміни, внесені в текст Конституції одноособово Лавриновичем після рішення КС про процедурні порушення, витираються новим міністром юстиції. Таким чином Президент втрачає узурповані повноваження
Якщо урядовці хАзарова відмовляться покинути кабінети і передати повноваження новій легітимній владі, українці мають право новообрану легітимну владу підтримати
Мета Обєднаної опозиції буде досягнута з початком роботи уряду антипрезидннтської більшості і публікації новим міністром юстиції діючого зараз де-юре тексту Конституції України
З цього моменту нова влада України проводить нову україноцентричну політику відповідно до передвиборчої програми Обєднаної опозиції"
Прикріплення: 3212311.jpg (79.9 Kb)


Повідомлення відредагував УКРАЇНЕЦЬ - Середа, 20.06.2012, 23:27
 
igmaДата: Четвер, 21.06.2012, 19:53 | Повідомлення # 4
Підполковник
Група: Друзья
Повідомлень: 121
Репутація: 28
Статус: Offline
Quote (УКРАЇНЕЦЬ)
Крім того, лідери партій несуть персональну відповідальність за тих людей, яких вони пропонують до керівних органів Об’єднаної опозиції чи кандидатами від неї.

Кожен кандидат від опозиції ще до з’їзду письмово зобов’язується, «що, ставши депутатом, за жодних умов не залишить фракцію і не погодиться на жодну кадрову пропозицію від влади всупереч рішенню ради Об’єднаної опозиції».


скільки вже було тих ситуативних, великих об'єднань, з гарними словами, промовами і підписанням різних договорів, декларацій і універсалів?! вже надоїло!

більшість з них зрадники, брехуни, злодії і тп.! поки не будуть покарані обіцяні ними злочинці, в тому числі і їхні колишні друзі, а також чіткі, послідовні дії, віри їм

уже не буде!
 
ГошаДата: Неділя, 24.06.2012, 16:58 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Друзья
Повідомлень: 2
Репутація: 2
Статус: Offline
ПРОГРАМА З ЯКОЇ ПОВИННІ ЙТИ КАНДИДАТИ НА ВИБОРИ.


Програма, за якою виборці мають обирати своїх депутатів і владу

Програма повинна містити в собі зобов'язання, згідно Європейським нормам (тезисно):

І. Права людини.
Вибори, Референдум.
1. Громадяни не тільки обирають, але і відкликають всіх обраних представників влади.
Громадяни мають обирати і відкликати:
а. Президента України.
б. Верховну Раду.
в. Персонально кожного депутата всіх рівнів.
г. Ради народних депутатів органів місцевого самоврядування.
д. Голів і мерів областей, районів і міст.
е. Суддів районного, міського рівня.
Для цього використовуються такі демократичні методи як вибори і референдум.
Громадяни мають затвердити нову Конституцію України, зміни в ній на загальнонаціональному референдумі.

Референдуми повинні розділятися на:

a. Ініційований референдум, де громадяни можуть ініціювати референдум за допомогою громадських організацій чи партій.
b. Обов'язковий референдум затверджений Законом і Конституцією, що проводиться регулярно 1 раз в рік, про висловлення довіри / недовіри обраним особам усіх рівнів. Такі референдуми персоніфіковані. Обов'язковий референдум за висловом довіри / недовіри Президенту України, проводиться один раз за його каденцію.
Референдуми поділяються на всеукраїнський і місцевий.
На Всеукраїнському Референдумі вирішуються загальнодержавні питання.
На місцевому референдумі вирішуються питання управління конкретною областю, районом, містом, селищем чи недовіру окремим представникам ВР, ПП, Місцевих рад і суддів.
2. Спрощення процедури проведення та ініціювання референдумів.

Інститут присяжних.

3. Громадяни мають право брати участь, в якості присяжних засідателів, у відправленні правосуддя. Для цього, в Україну, необхідно створення незалежного Інституту присяжних Засідателів.
4. Громадяни мають право брати участь у судових засіданнях з залученням присяжних засідателів.
5. Громадяни мають право на володіння землею тількі з її цільовим використанням фактично.

Соціальні гарантії.

6. Держава зобов'язана всіляко підтримувати соціально незабезпечені верстви населення:
6.1. Працевлаштуванням.
6.2. Зниженням оплати комунальних послуг на 50% пенсіонерам та інвалідам, пенсії яких не перевищують дві мінімальні зарплати; в будинках, знос яких становить 50% і вище.
6.3. Розрахунок тарифів оплати комунальних послуг поставити в залежність від якості наданих послуг та елітності житла.
6.4. Надавати житло та соціальні послуги людям, які опинилися без роботи, житла та засобів до існування, а також офіцерам збройних сил.
6.5. Держава зобов'язана взяти на себе особливу турботу про дітей, які залишилися без батьків.
6.6. Держава зобов'язана надавати повне і безкоштовне медичне забезпечення людям, рівень достатку яких не перевищує дві мінімальні зарплати. Таке забезпечення зобов'язані виконувати медичні установи всіх форм власності.
6.7 Обов'язкове медичне та пенсійне страхування, причому категорія громадян, доходи яких не перевищують двох мінімальних зарплат і громадяни, зайняті на небезпечних чи важких роботах, страхується за рахунок держави або роботодавця.
6.8 Гарантувати прожитковий мінімум забезпечення в прив'язці до ринкової вартості товарів у роздрібному продажі.

7. Конституційно ввести:
7.1 Єдиний Кодекс про пенсійне забезпечення та єдину формулу розрахунку для всіх категорій громадян за двома основними показниками:
а. Середня заробітна плата за останні п'ятнадцять років.
б. Трудовий стаж.
7.2 Єдиний Трудовий Кодекс.
8. Ліквідація всіх пільг і привілеїв для депутатів ВР, міністрів і членів уряду. Пільги призначаються тільки для інвалідів ІІ і ІІІ категорій, працівників, зайнятих на важких і небезпечних для здоров'я роботах.
9. Ліквідація спецпенсій, спецсанаторіях, спецлікарні для депутатів, членів уряду, міністрів і держчиновників.
10. Конституційно заборонити продаж або оренду земель сільськогосподарського призначення або природні заповідники, під нецільове використання.

ІІ. Особиста відповідальність державних чиновників.
1. Особиста відповідальність всіх представників влади за неякісне виконання / невиконання своїх обов'язків.
2. Конституційно закріпити відсторонення від виконання обов'язків, на час проведення розслідування всіх представників влади, у разі:
3.1. Порушення кримінальної справи.
3.2. Появи, документально підтвердженій, інформації про:
а. використанні службових повноважень у корисливих цілях;
б. вчинках, невідповідних морального вигляду як державного чиновника;
с. приховуванні фактів, необхідних для розслідування;
д. хабарництві;
е. корупційних зв'язках;
ж. приховування фактів з біографії;
4. Кримінальну відповідальність за працевлаштування держчиновниками своїх родичів на керівні пости.

IІІ. Органи місцевого самоврядування.
1. Громадянам, в особі обраних органів місцевого самоврядування надається Конституцією вся повнота влади на місцях, під свою відповідальність, крім тих позицій, які повинна виконувати вища державна влада (державна і національна безпека, законотворчість і т.д.):
1.1. Створювати місцевий (обласний) бюджет і використовувати його більшу частину на потреби регіону, віддаючи необхідний % на утримання державних органів влади, армії, органи правопорядку, вирішення соціальних питань які не потрапляють під компетенцію органів місцевого самоврядування тощо.
1.2. Розпоряджатися всім надбанням, що належить даній області, району, місту;
1.3. Проводити власну економічну і соціальну політику в межах своєї юрисдикції;
1.4. Створювати громадські цивільні організації з контролю виконання ОМС та адміністрацією своїх функцій, згідно з передвиборчим програмам і законам;
1.5. Спростити право громадським організаціям та партіям на ініціювання проведення референдумів про недовіру обраних керівників і порад ОМС, суддям району чи міста.
1.6. Мати можливість, використовувати будь-яку політичну партію чи громадську організацію для проведення референдуму про недовіру депутату ВР або керівництву даного регіону;
1.7 Дати право жителям кожної області проводити вибори:
а. Губернатора області.
б. Мерів міст і районів кожної області.
в. Депутатів місцевих рад.
г. Суддів адміністративних одиниць.
д. Керівника правоохоронних органів (Шериф).

ІV. Законодавча влада.

1. Ввести двопалатну систему законодавства:
а. Верховна Рада (ВР) - 290 осіб (по 10 осіб від області + місто Київ, Крим). Цей орган приймає законодавчі акти і контролює роботу державної адміністрації.
б. Палата Представників (ПП) - 135 осіб (по 5 чоловік від області + місто Київ, і Крим). Цей орган представляє інтереси регіонів і стверджує, прийняті Верховною Радою, законодавчі акти. Здійснює контроль за регіональною політикою.
Ввести Спільні засідання Верховної Ради і Палати Представників (Національна Рада (НР). Права, які має нинішня ВР, переходять до НР.
3. Статус Народного депутата ВР і ПП ввести як норму Конституції України, прибравши всі пільги та привілеї.
4. Законодавча ініціатива належить:
а. Президенту;
б. Кабінету міністрів;
в. Органам місцевого самоврядування;
г. Громадянам України.
5. Проходження законодавчого проекту, перш ніж стати нормою:
Ініціатор проекту - ВР - КС - ПП - Президент - Публікація.
6. ПП затверджує або повертає на доопрацювання до ВР проекти законів.
7. ВР не має права приймати законодавчі Акти щодо свого або ПП фінансування.
8. Вибори до ВР та ПП відбуваються через партії, які набрали необхідну кількість голосів, відкритими списками. Причому, кожен кандидат балотується по тому округу, де він проживає не менше 5-ти років. (Умовна назва: мажоритарно-партійна система). Повинно передбачатися й персональне висування. Кандидати, що висуваються за партійними списками не можуть балотуватися в мажоритарних округах.
9. Голосування НД відбувається персонально. Передача кошти голосування іншій особі тягне за собою позбавлення депутатського мандата.
10. Спікер парламенту не має права бути членом якоїсь партії. На час обрання на посаду, спікер призупиняє своє членство в партії.
11. Створення в парламенті партійних фракцій і блоків відбувається лише протягом перших тридцяти календарних днів після прийняття депутатами присяги.
12. Конституційно заборонити депутатам у сесійній залі блокування трибуни, застосовувати фізичне насильство та інші незаконні форми вираження протесту крім обговорення законопроектів та голосування.

V. Президент України.

1. Вибори Президента України відбуваються в два тури:
а) Висування від партії або самостійно.
б) Набір голосів в процесі агітації за регіонами України. Держава не фінансує виборчу кампанію першого туру.
в) У другий тур виходять два кандидати, що набрали найбільшу кількість голосів.
г) У виборчій кампанії перемагає той кандидат, який набрав не менше 50% голосів від числа виборців, що прийшли на вибори у другому турі.
д) Кандидат на посаду Президента України опубліковує свою програму економічного, соціального та політичного розвитку держави, з поетапною реалізацією. Невиконання в призначені терміни своєї передвиборчої обіцянки має спричинити за собою вираз недовіри з боку громадян України у вигляді проведення обов'язкового референдуму.
е) Нормою Конституції має стати усунення Президента України від влади у разі:
якщо його дії підривають безпеку держави;
якщо його дії спрямовані на особисте збагачення або збагачення своїх родичів;
якщо, за достовірними джерелами, документами, відеозйомок, стає відомо про аморальних вчинках чи перевищення своїх повноважень у корисливих цілях.
2. Президент України пропонує, а Національна Рада затверджує:
а. Прем'єр-міністра,
б. Міністра оборони,
в. Голови Служби Безпеки України,
г. Директора Розвідувального департаменту.

VI. Судова влада.

Судова влада в Україні підпорядковується тільки Конституції і представляється:
1. Верховним Судом України. (ВСУ)
2. Конституційним Судом України. (КСУ)
3. Апеляційним Судом Україні. (АСУ)
4. Державним Трибуналом Україні. (ГТУ)
5. Інститут присяжних засідателів. (ПЗ)
Верховенство всіх судових рішень представляється Верховному Суду України.
Основне призначення Конституційного суду - сертифікація всіх законодавчих актів (як затверджених на поточний період, так і випущених раніше) на відповідність нормам, затвердженої народом Україні, Конституції.
Апеляційний Суд переглядає рішення судів нижчої інстанції і виносить постанови за цивільними позовами.
2. Державний Трибунал приймає рішення про відповідальність високопоставлених осіб держави і відсторонення їх від займаної посади, з наступною передачею справ до слідчих органів.
Щодо покарання Президента, депутатів Верховної Ради, Палати
представників, членів Кабінету міністрів, ЦВК, суддів судів вищих інстанцій створюється і діє незалежний Державний Трибунал, який обирається Національною Радой.
3. Присяжні засідателі, в якості суддів факту, беруть участь у всіх судових засіданнях, на яких розглядаються питання позбавлення волі на строк від трьох років або питання, пов'язані з позовами на суму від десяти тисяч гривень.

Тільки така програма законодавчих і адміністративних реформ може привести до відродження економіки країни і соціальної справедливості.
 
grozaДата: Субота, 30.06.2012, 15:46 | Повідомлення # 6
Генерал-лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 704
Репутація: 24
Статус: Offline
І що буде після виборів, якщо якийсь депутат з такою програмою пройде по мажоритарному округу ?
 
Київський форум УКРАЇНЦІ » Вибори 2012 » Все інше » Громадянська позиція (в Обєднаній опозиції)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: