Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 24.11.2017, 13:45
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
Сайт    ПОВІДОМИТИ ДРУЗЯМ про  Київський форум УКРАЇНЦІ  [ НОВІ ПОВІДОМЛЕННЯ · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 3123»
Київський форум УКРАЇНЦІ » СПОЖИВАЧ » Права споживачів » Ваші права в супермаркеті
Ваші права в супермаркеті
гілкаДата: Неділя, 27.02.2011, 19:50 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Модераторы
Повідомлень: 333
Репутація: 51
Статус: Offline
Знайшла цікаву інформацію. надіюсь що комусь стане в пригоді.

http://www.chumak.vn.ua/index.p....3-38-54

Вас затримала охорона сумермаркету?

Юридично, охоронці у супермаркетах – ніхто. Спеціального закону, який би якось регулював їхню роботу, немає. Щоб захиститися від необізнаних охоронців, насамперед треба знати, що охорона супермаркету не має законних прав затримувати, оглядати, а тим більше, здійснювати обшук. Охорона має право лише викликати міліцію. Здійснювати обшук – це повноваження правоохоронних органів, якщо вони мають достатньо підстав.
Але магазин може взяти на охорону працівників органів Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ. Вони мають значно більші права під час виконання службових обов'язків і прирівнюються до працівників правоохоронних органів. Яку б назву не мав підрозділ, але напис "Державна служба охорона" на нашивці на рукаві має бути обов'язково
За статтею 264 Кодексу України про адміністративні правопорушення, провести "особистий огляд" мають право саме вони – Служба безпеки, Збройні сили, міліція, митники і прикордонники. Такі охоронці мають бути у формі, з нашивками з написом "Державна служба охорони" і назвою підрозділу.
Огляд здійснюється у випадках:
• коли особа затримана в момент здійснення крадіжки або безпосередньо після її здійснення;
• наявності ознак здійснення крадіжки у вигляді слідів на одязі і речах;
• коли очевидці прямо вкажуть на дану особу як на особу, що здійснила крадіжку;
• порушення пропускного режиму;
• коли є наявні показання технічних засобів. В даному випадку – запис камери спостереження.
Держохоронці можуть обшукати Вас лише з понятими однієї з Вами статі, в окремому приміщенні і з обов’язковим складанням протоколу.
Якщо охоронець - з приватної фірми
Охоронці супермаркету можуть лише затримати Вас, якщо запідозрять у крадіжці: «На сьогодні приватні охоронці мають право лише затримати особу, яка посягає на об'єкт охорони, негайно сповістити (це прямий обов'язок) орган внутрішніх справ за місцем перебування, не допускати на місце події сторонніх осіб, застосовувати при потребі засоби оборони. Застосування будь-якого адмінстягнення, в тому числі штрафу, не передбачається».
Тому, якщо Вас затримали, то як мінімум запитайте у охоронця документ. Приватна фірма? Просіть пояснень. Якщо обґрунтувань ніяких, і охоронець хоче «просто подивитися», можете спокійно йти далі. Якщо чіплятиметься – викликайте міліцію і намагайтеся привернути якомога більше уваги.
Якщо ж у охоронця дійсно є пояснення затримання, то попросіть його викликати міліцію. Не хоче? Викликайте самі. Ні в які «кімнатки» і «підсобки» йти не погоджуйтесь, а якщо Ви вже там опинилися – слідкуйте за сумками і кишенями. Щоб нічого не підкинули.
Одразу після примусового обшуку, пишіть заяву в міліцію. Доводом стануть свідчення інших покупців, які бачили як Вас «шманають» та записи відеокамер, які теж потрібно вимагати від адміністрації.

Не пускають із сумкою – знайте свої права!

З сумкою в торговий зал не пускають, а на камері схову напис «Адміністрація відповідальності не несе»?
Ви маєте право зажадати книгу скарг і пропозицій і залишити в ній відповідний запис із вказівкою про порушення прав споживачів.
Адже магазин порушує принцип публічності договору, оскільки він не має права відмовити в продажі товарів громадянинові за наявності можливості продати відповідний товар або зробити послугу (занесена в зал сумка продажу ніяк не перешкоджає).
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, як і “Порядку здійснення торговельної діяльності й правил торговельного обслуговування населення”, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №833 від 15.06.2006 р., НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО обов’язок покупців здавати свої речі в камери схову супермаркетів для реалізації права на здійснення покупок.
Варіантів вирішення два. Або «пробиватися» в магазин зі своїми речами (знову таки, юридично охоронець – ніхто. Тому його вимоги незаконні). Або все ж таки залишити речі в камері схову.
За статтею 942 Цивільного кодексу, будь-який магазин завжди НЕСЕ відповідальність за здані Вами речі. Підтвердження цьому – видача номерного жетона, ключа з номером, бирки чи будь-якого іншого знаку, що свідчить про прийняття речей на зберігання.
Якщо ж працівники супермаркету не додивилися за Вашою сумкою, то вони зобов'язані відшкодувати Вам збитки в повному розмірі вартості речей, що були в ній (включаючи і саму сумку також). Якщо в супермаркеті відмовляються компенсувати вартість вкраденої (загубленої) речі, слід викликати міліцію.
Адміністрація супермаркетів та охоронці про ці особливості законодавства знають, проте замовчують про них. І якщо ви також будете про низ знати, то зможете захистити свої права.

Як діяти, коли Ви випадково розбили товар у магазині?

Випадки, коли в торговому залі у покупців вислизає з рук чи падає з полиці товар, трапляються доволі часто. І тут мова йде не про зумисні дії споживача, а про випадкові, викликані тіснотою, незручним розташуванням продукції. У такій ситуації на розгубленого покупця, як правило, «сиплються» звинувачення з боку персоналу торгового закладу та вимоги сплатити вартість пошкодженого товару.
Незважаючи на типовість ситуації, чинними нормативно-правовими актами зазначені правовідносини не врегульовані. А тому вирішення конфлікту, у якому обидві сторони вважають себе потерпілими, залежить передусім від людських якостей конкретних осіб.
Як правильно діяти у такій ситуації? Перш за все зберігайте спокій та не піддавайтеся на можливі звинувачення і образи у Вашу сторону. Ваші права захищені Законом України «Про захист прав споживачів».
Відповідно до положень цього закону, «продавець зобов'язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції. Забороняється примушувати споживача придбати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту», що слід розуміти, як Ваше право вивчати інформацію з етикеток різноманітних товарів, перш ніж зробити свій вибір. Випадково розбитий товар не був Вашим вибором.
Якщо Ваші усні аргументи не вплинули, пишіть заяву на ім’я керівника торгового підприємства з проханням не пред’являти до Вас вимог оплатити розбитий товар на підставі Закону України «Про захист прав споживачів». Прослідкуйте за реєстрацією поданого Вами документа.
Якщо необхідно, зверніться з відповідною заявою до місцевого управління з питань захисту прав споживачів. Візит представника управління до торгового закладу швидко погасить будь-які вимоги щодо оплати товару, а конфлікт вирішиться на Вашу користь.
Таким чином, відстояти свої права у ситуації, коли Ви випадково розбили товар, не так важко, як здається. Адже покупці, які знають свої права, завжди діють впевнено й спокійно, а працівники торгівлі, в свою чергу, отримавши від Вас письмову заяву з посиланням на чинне законодавство, швидше за все вирішать справу на користь споживача та не затягуватимуть конфлікт.

Адвокат м. Вінниця Чумак Д.П.
Останнє оновлення (Вівторок, 22 лютого 2011, 21:31)

 
GidraДата: Четвер, 03.03.2011, 14:08 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Друзья
Повідомлень: 283
Репутація: 24
Статус: Offline
По моему, всем уже пора понять- в этой стране наши права обеспечены лишь в той степени, в какой мы сами можем их обеспечить.....

Будучи в супер-пупер маркете ( Фора ) ..помстилось, что что то не в порядке с бирочкой на палке салями....
Кассир взвесила- оказалось, что вес, указанный на бирочке ( и естественно, цена ) не соответствуют реалиям....
Обложил их всех ( правда..был не очень .....) ..Да..колбаню мою переоценили...я уплатил на гривну меньше..и довольный пошел домой....

 
гілкаДата: П`ятниця, 04.03.2011, 23:16 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Модераторы
Повідомлень: 333
Репутація: 51
Статус: Offline
О вони ще й зважують невірно? Спробую перевірити. Хоча чесно, я вже втомилася воювати в маркетах та інших закладах обслуговування. Так я завжди досягала свого, але настрій був зіпсований. Так нещодавно в доволі презентабельній кав'ярні довелося розповідати офіціантці, що кава має бути гарячою, а не ледь теплою.
Замінили. Дрібничка? Можливо, але витрачено мій час, якого і так у мене було небагато.
 
GidraДата: Субота, 05.03.2011, 08:46 | Повідомлення # 4
Генерал-майор
Група: Друзья
Повідомлень: 283
Репутація: 24
Статус: Offline
Quote (гілка)
О вони ще й зважують невірно? Спробую перевірити. Хоча чесно, я вже втомилася воювати в маркетах та інших закладах обслуговування. Так я завжди досягала свого, але настрій був зіпсований. Так нещодавно в доволі презентабельній кав'ярні довелося розповідати офіціантці, що кава має бути гарячою, а не ледь теплою. Замінили. Дрібничка? Можливо, але витрачено мій час, якого і так у мене було небагато.

А чтобы Вы и не сомневались....Народ покорно оплачивает указанную на бирочке сумму....даже не пытаясь проверить- а за то ли количество он платит....
Так понятное дело- все хотят на свой кусок хлеба чужой кусок масла.....

Мне как то раз в кулинарке...подали тарелку ПЛОВА..в которой кроме риса и моркови..ничего не было..Ни единого кусочка мяса....
Пришлось объяснять девушке...что такое плов....Заодно сообщил...что если она такое вот будет своему мужу подавать....то точно в темных очках весь год ходить будет....

 
гілкаДата: Понеділок, 07.03.2011, 22:31 | Повідомлення # 5
Генерал-майор
Група: Модераторы
Повідомлень: 333
Репутація: 51
Статус: Offline
Quote (Gidra)
Мне как то раз в кулинарке...подали тарелку ПЛОВА..в которой кроме риса и моркови..ничего не было..Ни единого кусочка мяса....
Пришлось объяснять девушке...что такое плов....Заодно сообщил...что если она такое вот будет своему мужу подавать....то точно в темных очках весь год ходить будет....

А можливо це був піст, і дівчинка попіклувалася про вашу душу? biggrin А взагалі потрібно відстоювати свої права споживача, якщо нас буде багато, то можливо і щось покращиться в сфері послуг.
А стосовно плову для чоловіка? Хм. А ви диктатор батєнька. А якщо другий варіант - чоловік в окулярах? tongue

 
GidraДата: Середа, 09.03.2011, 07:11 | Повідомлення # 6
Генерал-майор
Група: Друзья
Повідомлень: 283
Репутація: 24
Статус: Offline
Quote (гілка)
А стосовно плову для чоловіка? Хм. А ви диктатор батєнька. А якщо другий варіант - чоловік в окулярах?

Я не диктатор...Просто я мясо очень люблю....И не люблю, когда мну вот так в открытую пытаются нажухать.....

А щодо другого варіанту....почув минулого листопада анекдота- про те, хто є газда у хижі...
Так ось...заходить після з`ясувань кум у хижу....дивиться, а жінка лежить на підлозі....
Від питається до чоловіка- що твоя дружина на підлозі лежить...? А чоловік відповідає- вона в хаті газдиня..де хоче, там і лежить.....

 
svetДата: Четвер, 10.03.2011, 15:45 | Повідомлення # 7
Полковник
Група: Друзья
Повідомлень: 171
Репутація: 12
Статус: Offline
У нас споживачів прав багато, аж занадто багато. Жаль тільки що продавці не бажають виконувати. Якось приніс назад в маркет вонучу консерву. Гроші таки повернули. Але надалі скоріше всього такого не повторю. Першого разу досить.
 
grozaДата: Четвер, 10.03.2011, 19:06 | Повідомлення # 8
Генерал-лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 704
Репутація: 24
Статус: Offline
А песикам або котикам таку консерву можна дати ?
 
GidraДата: П`ятниця, 11.03.2011, 22:21 | Повідомлення # 9
Генерал-майор
Група: Друзья
Повідомлень: 283
Репутація: 24
Статус: Offline
Quote (groza)
А песикам або котикам таку консерву можна дати ?

Они такое не едят......

 
гілкаДата: Субота, 12.03.2011, 00:30 | Повідомлення # 10
Генерал-майор
Група: Модераторы
Повідомлень: 333
Репутація: 51
Статус: Offline
Quote (svet)
У нас споживачів прав багато, аж занадто багато. Жаль тільки що продавці не бажають виконувати. Якось приніс назад в маркет вонучу консерву. Гроші таки повернули. Але надалі скоріше всього такого не повторю. Першого разу досить.

Чому? Скандал був?
 
гілкаДата: Субота, 12.03.2011, 00:31 | Повідомлення # 11
Генерал-майор
Група: Модераторы
Повідомлень: 333
Репутація: 51
Статус: Offline
Quote (groza)
А песикам або котикам таку консерву можна дати ?

Я б своїм не дала, (навіщо знущатися?) Котиків чи собачок лікувати доведеться. sad
Правда моя кішка і сама б зіпсоване не їла б.


Повідомлення відредагував гілка - Субота, 12.03.2011, 00:34
 
ШАЙДАДата: Неділя, 13.03.2011, 18:00 | Повідомлення # 12
Генерал-майор
Група: Друзья
Повідомлень: 346
Репутація: 27
Статус: Offline
інколи воюю в Форі на Перова...
 
GidraДата: Понеділок, 14.03.2011, 22:58 | Повідомлення # 13
Генерал-майор
Група: Друзья
Повідомлень: 283
Репутація: 24
Статус: Offline
Да..контроль нужен...

Я вот перевесил сегодня колбаню...Разница в 7 грамм....В денежном эквиваленте это почти 40 копеек.....
Это много...мало....?

 
гілкаДата: Неділя, 20.03.2011, 22:23 | Повідомлення # 14
Генерал-майор
Група: Модераторы
Повідомлень: 333
Репутація: 51
Статус: Offline
Quote (Gidra)
Я вот перевесил сегодня колбаню...Разница в 7 грамм....В денежном эквиваленте это почти 40 копеек.....
Это много...мало....?

Мабуть, якби це поодинокий випадок то 40 копійок це невелика сума, але таких випадків зазвичай багато. Крім того, якщо у вас не вистачить 40 коп то ту ж ковбасу вам не продадуть. Це матеріальна сторона питання. Але ж є ще й моральна сторона - нікому не подобається якщо його дурять.
 
grozaДата: Вівторок, 22.03.2011, 14:20 | Повідомлення # 15
Генерал-лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 704
Репутація: 24
Статус: Offline
А якщо тотально дурять з термінами придатності ?
А якщо непридатне до вживання мясо перекручують на фарш ?
 
Київський форум УКРАЇНЦІ » СПОЖИВАЧ » Права споживачів » Ваші права в супермаркеті
Сторінка 1 з 3123»
Пошук: