Вітаю Вас Гість!
Неділя, 24.09.2017, 00:35
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
Сайт    ПОВІДОМИТИ ДРУЗЯМ про  Київський форум УКРАЇНЦІ  [ НОВІ ПОВІДОМЛЕННЯ · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Київський форум УКРАЇНЦІ » СПОРТ » Євро 2012 » Автостанції у м.Львові
Автостанції у м.Львові
sknylivДата: Четвер, 24.03.2011, 17:47 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Друзья
Повідомлень: 16
Репутація: 2
Статус: Offline
11.03.2011 12:22

Нещодавно голова Львівської ОДА Михайло Цимбалюк, оглядаючи Двірцеву площу, побував і на розташованій там автостанції. Вона викликала в губернатора справжній шок. Не помітивши різниці між автостанцією та вбиральнею, М. Цимбалюк порушив питання про відповідність займаній посаді начальника територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області Ігоря Думи.
У коментарі «Газеті» Михайло Михайлович розповів, що нині завершує роботу комісія, яка вивчає ситуацію з автобусними перевезеннями в області. «Хочеться перевірити професійність цієї особи (І. Думи. — «Газета») і як ефективно працює інспекція, бо є багато скарг із боку пасажирів і перевізників. Конкретний результат роботи комісії отримаємо через тиждень-півтора, оскільки я не прихильник поспішних рішень», — зазначив губернатор.

Зручності для пасажирів — на подвір’ї

Михайла Цимбалюка можна зрозуміти: значна частина туристів приїжджає до Львова саме на залізничний вокзал. І якщо залізничники забезпечують для них доволі високий рівень комфорту, то цього ніяк не скажеш про автоперевізників. «Газета» оглянула всі автостанції в місті, щоб з’ясувати, як вони працюють.

Автостанція на вокзалі — це декілька віконець, де можна придбати квитки, і вкриті неприбраним снігом платформи відправки автобусів. Залу очікування тут не передбачено, відповідно і купувати квитки, і чекати на автобус доводиться або на вулиці, або ж у почекальні Львівського вокзалу. Оскільки немає залу очікувань, то немає і кафе, де можна було б перекусити, а також туалету. Пасажирам доводиться користуватися або доволі брудною підземною вбиральнею на привокзальній площі, або ж вокзальною.

Автовокзал на вулиці Стрийській за своїм значенням мав би конкурувати з Львівським аеропортом і головним залізничним вокзалом. Простора споруда і чимала ділянка поблизу однієї з основних доріг, що ведуть до Львова, мали б стати передумовою для його розвитку.

Насправді це — доволі непривабливий пасажирський перон, де немає докладної інформації про графік руху автобусів. Головний вхід в автовокзал безладно заліплено рекламними оголошеннями. Відтак пасажир потрапляє в довгий коридор, де розташовано декілька автобусних кас і туалет. Попри доволі велику площу автовокзалу, це практично все, що передбачено для пасажирів на першому поверсі. Довгими сходами можна потрапити на другий поверх, у зал очікування. На відміну від першого, він просторий, однак зі зручностей тут є хіба що невелике кафе. Загалом автовокзал справляє враження нефункціональної будівлі.

Автостанція №2 — також доволі жалюгідне видовище: неприбрана територія, кіоски навколо АС і на її території, відсутність звукового оповіщення про рух автобусів... Традиційно туалет на автостанції розташований на вулиці. І на АС на залізничному вокзалі, і на АС-2 довідкове бюро не працює в неділю.

Автостанція є, але її немає

Те, що ми описали, — квіточки порівняно із ситуацією на малих автостанціях Львова. На Новому ринку кореспондент «Газети» побачив укриті снігом платформи. «Сюди приїжджають хіба що два автобуси на день», — пояснив робітник ринку. Приміщення станції — касове віконечко та диспетчерська — було безлюдне. Востаннє його фарбували, вочевидь, за радянської влади. Автобуси, «приписані» до цієї АС, насправді мають кінцеву зупинку біля приміського вокзалу.

Автостанція біля ДБК на вул. Зеленій наштовхує на думку, що «немає межі досконалості». Ця АС —це зупинка громадського транспорту, де є тільки кімната диспетчера та касове віконечко. Платформ для посадки тут не передбачено, пасажири чекають на автобус на вулиці. Зручності — туалет системи «сортир» — розміщені на задвірках станції.

Щодо АС на Личаківський, то від неї залишилося тільки приміщення диспетчерської, а також чимала площа, де паркується легковий автотранспорт. Автобуси перемишлянського напрямку, який мала б обслуговувати ця АС, підбирають пасажирів на обочині вулиці Личаківської. Про жодні зручності тут узагалі не йдеться.

«Газета» спробувала зробити своєрідний рейтинг якості роботи львівських АС за п’ятибальною системою. У разі відсутності певної послуги виставляли оцінку «нуль».

Рейтинг якості роботи львівських АС
Зал очікування Інформування пасажирів Автобусні платформи Туалет Сервіс Середній бал
Автовокзал 3 2 3 3 4 3
Залізничний вокзал 0 1 1 1 0 1
АС-2 (вул. Липинського) 2 1 2 1 1 1,4
Новий ринок 1 1 1 1 0 1
ДБК 0 1 0 0 0 0,2
Вул. Личаківська 0 0 0 0 0 0

Транспортна монополія?

Після відвідин Двірцевої площі М. Цимбалюк заявив, що в діяльності начальника територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області Ігоря Думи наявний конфлікт інтересів. Спробуємо з’ясувати, який саме.
Передусім варто зазначити, що три основні автостанції Львова — автовокзал, поблизу Залізничного вокзалу й АС-2 — належать одному приватному підприємству — «Гал-Всесвіт». У ЗМІ іноді просочується інформація щодо його ролі в організації транспортних перевезень. Зокрема, ще в лютому 2005 року один із перевізників — МПП «Роксолана» звинуватив І.Думу у спробі монополізації ринку пасажирських перевезень. Це підприємство тривалий час займалося пасажирськими перевезеннями за маршрутом Львів-Миколаїв-Пісочне. 2003 року на численні прохання пасажирів фірма спробувала продовжити маршрут до села Гірське. 29 жовтня 2003-го Львівська ОДА навіть видала «Роксолані» тимчасовий дозвіл на перевезення, який через два тижні було скасовано. Мотивація скасування: ВАТ «Миколаївське АТП-14627» та ПП «Гал-Всесвіт» повністю забезпечують цей маршрут, зазначено в повідомленні прес-служби Львівської обласної ради, — інформує zaxid.net.

За інформацією прес-служби Львівської міської ради, «Гал-всесвіт» і низка інших підприємств є підконтрольні Ігорю Думі: «За наявною інформацією, І. Дума за час керування обласним управлінням намагався монополізувати ринок пасажирських перевезень на Львівщині. Так, під його контролем перебувають ПП «Гал-Всесвіт», ЗАТ «СІД», «Гал-Діком», турфірма «Бастур», АТП-14631, ВАТ «Львівавтотранс», ЗАТ «Еталон». На «Гал-Всесвіт» оформлено автовокзал на вул. Стрийській і базу відпочинку в с. Гниле Урочище (3 км від смт. Славське). Також утвердилася монополія Ігоря Думи на ринку перевезень у Карпатському регіоні, прикордонних зонах, курортних містах і в обслуговуванні міжнародних маршрутів Київ-Лондон і Київ-Париж».

Саме тому ми приділяємо панові Думі стільки уваги.

А головне — йому належить і більшість львівських автостанцій, які на сьогодні в плачевному стані й не гідні міста, що претендує на статус європейського.

Директор ПП «Гал-Всесвіт» Орест Жехович, пояснюючи непривабливий вигляд підприємств, що перебувають у власності його підприємства, стверджує: щодо кожної автостанції розроблено проекти реконструкції, які під різними приводами так і не отримали погодження з боку влади.

«Зокрема, на залізничному вокзалі, де ми є власниками землі, планували збудувати двоповерхову автостанцію другого класу (найнижчим є п’ятий клас) зі всіма зручностями, які передбачено для АС такого класу. На нашу думку, там варто залишити тільки автобуси курортних напрямків. І хоча ми є власниками землі, влада не лише не дозволяє нам реконструкцію, а й планує перенести автостанцію в інше місце, при цьому навіть не уточнює, куди саме.

Також ішлося про будівництво на місці АС-2 Північного автовокзалу, однак не отримали погодження. Проект капітальної реконструкції автовокзалу на Стрийській нам розробляли у «Львівській політехніці», але його не погодили в Містопроекті. Причина — один із керівників цього інституту свого часу створював проект автовокзалу і стверджує, що ця будівля — пам’ятка архітектури. Попри це, ми зробили ремонт приміщення, обладнали там невеликий готель, плануємо його розширити», — розповідає О. Жехович.

Натомість голова комісії інженерного господарства, транспорту і зв’язку ЛМР Іван Гринда каже, що, хоча працює депутатом міської ради другу каденцію, не пригадує звернень від фірм, які займаються автостанціями у Львові.

«У буремні 1990-ті чимало підприємців прихопило за безцінь земельні ділянки, однак далі з ними нічого не робило. Така ситуація склалася з автостанцією на вулиці Личаківській, яка не працює вже років із 10. Нині мусимо з’ясувати, в який спосіб було приватизовано такі ділянки. Якщо там нічого не відбувається, то треба шукати способи повернути цю землю в комунальну власність», — зауважує І. Гринда.

За його словами, впродовж більш ніж десяти років автостанції у Львові фактично не працюють. «Маємо ціле покоління, яке не знає, що таке автостанція, натомість знає, що є зупинка «бусів». Така ситуація призводить до антисанітарії. Тож мусимо навести тут лад, — каже чиновник. — Зокрема, плануємо заборонити в’їзд приміських автобусів і «маршруток» на приміський вокзал — вони мають приїжджати на автостанції на околицях Львова: автовокзал, АС-2, на вул. Личаківську. Також маємо намір створити нову автостанцію поблизу «Метро», яка обслуговуватиме городоцький напрямок.

Чи вдасться це зробити депутатам міської ради і чи зможе навести лад у пасажирських перевезеннях голова ЛОДА Михайло Цимбалюк, який погрожує вивести на чисту воду Ігоря Думу, — залишається лише здогадуватися.

Олександр Сирцов, «Львівська газета»

 
iKnopkaДата: Понеділок, 18.03.2013, 21:27 | Повідомлення # 2
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 145
Репутація: 0
Статус: Offline
Так, у Львові автостанції - це кара божа

www.iknopka.at.ua
 
Київський форум УКРАЇНЦІ » СПОРТ » Євро 2012 » Автостанції у м.Львові
Сторінка 1 з 11
Пошук: