Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 29.03.2024, 00:19
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
Сайт    ПОВІДОМИТИ ДРУЗЯМ про  Київський форум УКРАЇНЦІ  [ НОВІ ПОВІДОМЛЕННЯ · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Київський форум УКРАЇНЦІ » СПОРТ » Євро 2012 » вул. Ряшівська
вул. Ряшівська
svobodaДата: Четвер, 31.03.2011, 10:43 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Друзья
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Усім відомо, що коштів на інфраструктуру до Євро- 2012 не вистачає. І в той час, як в аеропорті скоротили злітно-посадкову смуги на 150 м , залишається в планах будівництво іншої злітно-посадкової смуги. Йдеться про вул. Ряшівську, що має пролягти навпростець від аеропорту до стадіону. При загальній довжині траси 3,5 км - шість смуг руху, по 3 у кожному напрямку, шириною 3,75 м кожна,ширина центральної розділювальної смуги руху – від 4 до20 м, ширина тротуарів – 4,5 м. Чи розумно в цей непростий кризовий час закопувати гроші в будівництво такої широчезної дороги і незаконно виганяти людей з їхньої приватної власності ? Чи людей виженуть, а землю потім перепродадуть ? А може краще зменшити ширину дороги до розумного, і хоч частину власників земельних ділянок залишити в спокої.
Це одне з питань, що було поставлене пану Садовому на ЧАТі Zaxid.net Ось що відповів на це Андрій Іванович :
Quote
"Ми повинні в першу чергу думати про розвиток Львова і думати, як місто розвиватиметься через 10, 20, 30 років. Вул. Ряшівська запропонована по генплану і як тільки буде 100% фінансування з держбюджету, почнемо це робити. А те, що певна кількість людей через недосконалість законодавства мають право власності на цій території, будемо також згідно з законом все виправляти"
 
квіткаДата: Четвер, 31.03.2011, 17:50 | Повідомлення # 2
Полковник
Група: Друзья
Повідомлень: 203
Репутація: 18
Статус: Offline
Влада хоче освоювати бюджет по крупному. Ніхто не займається впорядкуванням центру міста. За 20 метрв від Оперного театру - знаменитий гадюшик - "Добробут".
В центрі дуже багато чого потрібно впорядковувати. Якщо є гроші - то це для них найважливіше використання.
А якщо ще залишаються гроші на широчезні дороги (таких, як планована Ряшівська у Львові немає), то краще їх витрачати на будівництво кільцевої по периметру Львова
 
MKCДата: Четвер, 12.05.2011, 15:03 | Повідомлення # 3
Підполковник
Група: Друзья
Повідомлень: 113
Репутація: 6
Статус: Offline
Львів досі не отримав грошей на дороги до Євро-2012, – мер
14:50, 12.05.2011

Цього року Львів ще не отримував коштів від держави на підготовку доріг до Євро-2012, яку заплановано провести 2011 року. Про це 12 травня під час брифінгу повідомив міський голова Львова Андрій Садовий.

«Завдяки потужності будівельних компаній, вони вже приступили до роботи. Надіємось найближчим часом отримати перші кошти на роботи, які проводимо цього року», – сказав мер.

Також він повідомив, що місто поступово повертає борги за виконані ремонтні робот 2010 року. Львів отримав на повернення боргів 74 млн грн, ще 30 млн грн боргу не погашено.

«Є гарантія, що ці кошти надійдуть. Але кожен день зараз на вагу золота. Часу немає», – сказав міський голова.

Також Андрій Садовий повідомив: «Минулого року ми зробили в’їзд у Львів з вул. Стрийської. І ми зробили великий об’єм роботи по вул. Б.Хмельницького, закінчили вул. Липинського. На вул. Городоцькій зараз триває ремонт на ділянці від костелу до церкви Анни із перекладанням трамвайної колії та заміною каналізаційного колектору», – розповів мер.

Він зауважив, що цього року «як мінімум вдвічі більший» об’єм доріг відремонтують, ніж минулого року. Однак гострим питанням залишається фактор фінансів.

Мер зазначив, що в травні планують розпочати ремонт пр.Чорновола, від завтра – вул. Коновальця. Також цього року у місті планують відремонтувати вул. Антоновича, вул. Героїв УПА, вул. Зелену, вул. Пасічну тощо.

«Це великий об’єм робіт, але в нас не буде іншого шасну все це зробити», – сказав Андрій Садовий.

Також на запитання журналістів про те, чи є плани збудувати у місті новий автовокзал, мер зазначив, що є, однак кінцевого підтвердження щодо початку будівництва немає.

На запитання про те, чи немає застережень у зв’язку з фінансовою ситуацією щодо нових доріг, які планують будувати у Львові, міський голова зазначив: «Вул. Ряшівську ми фактично вже почали робити. Також цього року будемо активно вести роботу щодо вул. Вернадського, яка з’єднає вул. Стрийську і стадіон. Ми зобов’язані це зробити. Це дуже складно».

Повідомлення відредагував MKC - Четвер, 12.05.2011, 15:03
 
УКРАЇНЕЦЬДата: Четвер, 12.05.2011, 19:42 | Повідомлення # 4
Генерал-лейтенант
Група: Друзья
Повідомлень: 625
Репутація: 31
Статус: Offline
Як так може бути: нема робочого проекту, гроші не виділені, а дерева валять сотнями ?

А якщо робочий проект не затвердять, то хто відновить дерева ?

 
svobodaДата: Середа, 18.05.2011, 19:05 | Повідомлення # 5
Сержант
Група: Друзья
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Олег Синютка, перший заступник міського голови Львова сказав, що за останні п`ять років влада витратила на львівські шляхи майже півмільярда гривень. Зі слів І.Фалюти, в.о.начальника управління капітального будівництва ЛМР, стільки ж буде коштувати будівництво проектованої вул.Ряшівської - від вул.Патона до вул.Кульпарківської (довжина якої складе - 3,4 км)



Повідомлення відредагував svoboda - Четвер, 19.05.2011, 07:23
 
sknylivДата: Вівторок, 24.05.2011, 15:53 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Друзья
Повідомлень: 16
Репутація: 2
Статус: Offline
У МІСТОБУДІВНОМУ ОБГРУНТУВАННІ БУДІВНИЦТВА ВУЛ.РЯШІВСЬКОЇ написано, що проектована вул.Ряшівська розвантажить центральну частину міста від руху транзитного по відношенню до неї транспорту, забезпечить комфортні умови проведення футбольних матчів "Євро - 2012" у Львові, а також дозволить скерувати нею частину потоків туристів західного напрямку в обхід перевантаженої вулиці Виговського.
Це все брехня! Щоб розвантажити центр міста потрібно, щоб довкола міста була кільцева дорога, а не будувати дороги які дублюють вже існуючі кільцеві, ще й всередині міста.
На комфортне перебування у нашому місті іноземних туристів та футбольних вболівальників під час проведення Євро - 2012 будуть впливати багато різних чинників, в т.ч.,звичайно , і дороги, але в першу чергу їх якісний стан, а не кількість одинакових доріг.
А щодо потоку туристів західного напряму, то тут взагалі немає проблем. Хто захоче їхати містом - вул. Виговського, для інших є кільцева дорога.

ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ЦЬОГО ПРОЕКТУ МІСЦЕВА ВЛАДА ПЕРЕСЛІДУЄ ТІЛЬКИ СВОЇ ЦІЛІ - ОСВОЄННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ТА ВИВІЛЬНЕННЯ ЧИМАЛОЇ ТЕРИТОРІЇ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО ДЕРИБАНУ!!!
 
УКРАЇНЕЦЬДата: П`ятниця, 10.06.2011, 22:03 | Повідомлення # 7
Генерал-лейтенант
Група: Друзья
Повідомлень: 625
Репутація: 31
Статус: Offline
То є робочий проект на будівництво вул. Ряшівської чи нема ?

Якщо вболівальники прямо з аеропорту хочуть якнайшвидше на стадіон на матч (а буде два матчі), то може їм потрібно термінал зробити на вул. Кульпарківській ?
 
sknylivДата: Понеділок, 20.06.2011, 11:57 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Друзья
Повідомлень: 16
Репутація: 2
Статус: Offline
Будівництво доріг до євростадіону у Львові триває в борг
У Львові активно будують нові дороги, які ведуть до стадіону «Євро-2012». А саме: проектована вул. Ряшівської та вул. Вернадського. Орієнтована вартість цих робіт близько 230 млн грн.
-AAA+Про це журналістам 17 червня повідомив в.о. начальника управління капітального будівництва Львівської міської ради Ігор Фалюта.

Зараз, за словами Фалюти, на проектованій вул. Вернадського продовжуються земляні роботи, завершується перша черга будівництва. «Питання фінансування ще відкрите, воно буде здійснюватися за кошти Держбюджету, але на сьогодні ми ще їх не отримали», – додав Фалюта. Кошторисна вартість будівництва цієї дороги становить близько 60 млн грн.

Окрім того, триває будівництво вул. Ряшівської. «При погодних умовах ми плануємо завершити роботи до кінця 2011 року. Кошторисна вартість будівництва близько 171 млн грн», – сказав Ігор Фалюта.

 
justvisДата: Субота, 09.07.2011, 09:20 | Повідомлення # 9
Генерал-полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 903
Репутація: 29
Статус: Offline
Невже без затвердження робочого проекту і без вирішення питання фінансування хтось наважився будувати ?

http://justvis.at.ua
 
квіткаДата: Понеділок, 11.07.2011, 15:47 | Повідомлення # 10
Полковник
Група: Друзья
Повідомлень: 203
Репутація: 18
Статус: Offline
Львів заборгував фірмам-підрядникам близько 200 млн грн за ремонти доріг

Оскільки жодних коштів, передбачених на ремонти доріг, ані з державного бюджету, ані від ЄБРР в міську скарбницю ще не надійшло, усі роботи, які ведуться у Львові з реконструкції доріг, проводяться, фактично, за рахунок коштів підприємств-підрядників.

Про це повідомив міський голова Львова Андрій Садовий під час брифінгу з журналістами сьогодні, 11 липня.

«Насправді, до нас ще не надходили кошти ЄБРР. Скажу коротко: по всіх тих роботах, які ми сьогодні ведемо у Львові, і по коштах Європейського банку в тому числі, ще жодної копійки підрядники не отримали. А це уже є мільйони і мільйони євро. Якщо говорити про дороги, які ми готуємо в місті, також з державного бюджету, ми в цьому році поки що не отримали тих сум, на які виконані роботи. Це становить сьогодні борг, приблизно в 200 мільйонів гривень. Це по дорогах, які робляться у співфінансуванні з державним бюджетом», – відзначив Андрій Садовий.

Директор ЛКП «Львівавтодор» повідомив журналістам, що представники ЄБРР, перебуваючи у Львові, переконались у належних темпах реконструкції доріг у Львові та великих обсягах робіт і збільшили авансовий платіж місту з 3 до 7 млн євро.

Натомість, мер міста Андрій Садовий підкреслив, що сім мільйонів євро, які поступлять від ЄБРР, слугуватимуть не авансом, а оплатою за уже виконані роботи. «Компанії, які залучені до ремонту доріг у Львові, є достатньо потужними і володіють власними фінансовими ресурсами, мають свої гроші, які заробляють в різних країнах світу і можуть, по-суті, кредитувати роботи в нас тут, у Львові», – розповів міський голова.


А чому розпорошуються ресурси ? Чому вгризаються на місці проектованої Ряшівської, коли немає грошей навіть на ремонти ?
 
svobodaДата: Вівторок, 19.07.2011, 19:00 | Повідомлення # 11
Сержант
Група: Друзья
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
На 14 липня 2011р. ні Проект , ні титул будови "Будівництво вул.Ряшівської(від вул.Є.Патона до вул. Кульпарківської) у м.Львові" НЕ ЗАТВЕРДЖЕНІ!!!

Прикріплення: 3696002.jpg (158.0 Kb)
 
justvisДата: Четвер, 21.07.2011, 13:49 | Повідомлення # 12
Генерал-полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 903
Репутація: 29
Статус: Offline
Хто порушник законодавства ?

http://justvis.at.ua
 
svobodaДата: Понеділок, 15.08.2011, 11:30 | Повідомлення # 13
Сержант
Група: Друзья
Повідомлень: 24
Репутація: 0
Статус: Offline
Садовий звинуватив уряд в саботажі підготовки до Євро-2012 1Через те, що держава цього року не перерахувала Львову жодної копійки з коштів, обіцяних та ремонт доріг, є загроза зриву графіку підготовки до євро-2012.

Про це повідомив міський голова Львова Андрій Садовий під час брифінгу сьогодні.

«Ви бачите які великі об’єми роботи ми виконуємо щодня по дорогах. Є велика небезпека, що ми ці темпи можемо зменшити. Є ще одна небезпека: адже було заплановано і анонсовано під час візиту віце-прем’єр-міністра, що 29 жовтня ми відкриваємо львівський стадіон, а в кінці року – термінал. Але доріг до стадіону та терміналу немає. Попри те, що держава дала нам гарантію, що цього року ми отримаємо на реконструкцію доріг у Львові 500 млн. грн., ми отримали нуль цілих нуль десятих з тих грошей», - сказав Андрій Садовий.

Він додав, що станом на сьогодні підрядники за власні кошти виконали робіт на 252 млн. грн. В цю суму увійшов борг міста перед підрядниками на 15 млн. грн. за минулий рік.

Андрій Садовий розповів, що звернувся з відповідними листами до президента та голови Кабміну, а також проінформував про ситуацію голову Львівської ОДА, адже вважає ситуацію надкритичною.

«Коли я починаю піднімати це питання, всі чомусь опускають очі. А як ми будемо готуватися до Євро? Як ми будемо добиратися до терміналу? Що люди ходитимуть туди чи на стадіон пішки? Як тут можна говорити про якісну підготовку до Євро. Це, на мою думку, є саботаж з боку держави», - сказав Андрій Садовий.

Він також зазначив, що уряд зобов’язаний виконати свою обіцянку і виділити кошти, бо сьогодні місто фактично кредитують підрядники.

«Я розумію мільйон в кредит, чи десять мільйонів, але ж 250 мільйонів гривень – це ж є недопустимо в цивілізованому світі», - підсумував міський голова.

Вголос
 
УКРАЇНЕЦЬДата: Вівторок, 16.08.2011, 09:51 | Повідомлення # 14
Генерал-лейтенант
Група: Друзья
Повідомлень: 625
Репутація: 31
Статус: Offline
Неконкурентний тендер на ремонт резиденцій Януковича за 146 млн обгрунтували поганою погодою
На будівельні роботи, пов’язані з президентськими резиденціями Державного управління справами, укладено чергові угоди на суму 145,96 млн грн. Тендери проведено по неконкурентній процедурі закупівлі «у одного учасника». Про це повідомляється у «Віснику державних закупівель».

Так, ці гроші виділені на берегоукріплення у районі Форосу (Крим) та реконструкцію будівлі президентськоїрезиденції«Синьогора».

На проведення робіт з берегоукріплення, протизсувних та упоряджувальних робіт на Чорноморському узбережжі Криму в районі смт.Форосу виділили 60 млн гривень.

Угоду укладено 8 серпня із установою «28 управління начальника робіт».

В обґрунтуванні закупівлі необхідність виконання цих робіт, а також подробиці щодо будівельного об’єкту, не згадуються.При цьому, зазначимо, що цей же підрядник був найнятий у липні для реконструкції будівель державних резиденцій та будівництва двох гелікоптерних майданчиків в Криму за 152,30 млн грн.

Крім того, ТОВ «УНР ПІБ»отримало 85,96 млн на реконструкцію головного корпусу з інженерним блоком по вул.Зарічна, 4, с.Гута, Богородчанський район(президентська резиденція «Синьогора»).Угоду 9 серпня уклало Головне управління регіонального розвитку та будівництва Івано-Франківської облдержадміністрації.

Причиною обрання неконкурентної процедури закупівлі вказана необхідність виконувати доручення уряду та погіршення погоди восени.

«Уникнення негативних наслідків, пов’язаних із невиконанням доручень Уряду та реалізації державних програм, які віднесені до невідкладних заходів. На об’єктах необхідно виконати проектні та будівельно-монтажні роботи, на що залишилось не так багато часу. Крім того, будівельно-монтажні роботи будуть виконуватися в кліматичних умовах Західного регіону, де погодні умови з настанням осені єдосить складними», – йдеться в обґрунтуванні.

Також управління Івано-Франківської ОДА ще в липні направило в Мінекономрозвитку обґрунтування будівництва гостьового будинку в «Синьогорі» за 17,64 млн грн., однак погодження досі не опубліковано.

Нагадаємо, в липні ДП «Резиденція «Синьогора» уклало угоду на завершення капітального ремонту інженерних мереж та ремонтно-відновлювальних робіт об’єктів резиденції на суму 21 млн грн.
 
sknylivДата: Понеділок, 07.11.2011, 18:16 | Повідомлення # 15
Рядовий
Група: Друзья
Повідомлень: 16
Репутація: 2
Статус: Offline
Дорогами героев
Какое разочарование испытали львовяне, не застав Виктора Федоровича на открытии свежепостроенного стадиона – тяжело описать словами. И даже поиск десятка тысяч неуловимых поклонников, по рассказам местных лидеров ПР встречавших гаранта с цветами и транспарантами, не уменьшили горечь от этой потери. Так хотелось выразить доступными средствами благодарность за все минувшие «покращання» и те, которые неминуемо надвигаются на нас в ближайшем будущем.

Но нет, праздника жизни не состоялось. Державные мужи единодушно проигнорировали торжественную презентацию того, чего ещё в принципе не существует – львовского стадиона. Даже завалящего министра не прислали. Господин Суркис, по слухам, повредил ногу, Борис Викторович – ключевой герой торжества, как-то незаметно отстранился от участия в мероприятии, переложив ответственность за позорище на детей. (На всякий случай: в старорусском языке «позорище» – любое массовое действо)

Но не всё потеряно! У львовян опять появилась надежда узреть лично Виктора Федоровича и, возможно, других высоких и не очень лиц. Борис Колесников пообещал, что открытие нового терминала Янукович почтит своим присутствием. В связи с приближением торжественного дня, датируемого декабрём этого года, автор решил прогуляться дорогами строительства, захватив с собой фотоаппарат.

Итак: рабочий день, среда. Путь начинается с места, куда должна влиться четырехрядная трасса, соединяющая новый терминал с крупными городскими артериями. Это перекрёсток улиц Научной и Кульпарковской. В направлении, где должно кипеть дорожное строительство, возвышаются бетонные колонны и перекрытия, почерневшие от нескольких лет стояния под снегом, дождем и солнцем:


Там не ходят люди и не видно транспорта. Всё заросло травой и полукустарником. Местами пробиваются молодые деревца. То, что вы видите, это торгово-развлекательный центр Леополис. Предполагалось, что в 4 квартале 2008 года он вступит в эксплуатацию.

Двигаемся дальше, через бугристую местность. Присмотревшись можно обнаружить, что поросшие зеленью холмики в действительности представляют собой кучи строительного мусора, куски асфальта, смешанного с суглинками, оставшимися после неудачных попыток выровнять местность. Пройдя с сотню метров по безлюдной местности, по правую руку открываются заброшенные домики строителей, а слева все тот же унылый пейзаж – заброшенное много лет назад масштабное строительство. Пройдя чуть дальше, открываем панораму будущей дороги.

Надо сказать, что последний раз технику тут видели в начале сентября. После этого работы либо не велись, либо они были несущественны настолько, что не требовали присутствия техники. Где-то в полукилометре от ул. Кульпарковской, если Google Map не ошибается, начинается собственно дорога к новому аэропорту. Вот она:



Приблизившись, видно, что дорога – выровненный участок земли, длиной в 400 метров, засыпанный щебнем и песком. Она не имеет начала и конца: с одной стороны, ведущей к улице Кульпарковской, подобие дороги упирается в неглубокую канаву с осыпавшимися стенками и вымоинами, оставленными дождевой водой.



С противоположной стороны «дорога» заканчивается большой ямой и ржавой трубой, торчащей из земли. Далее следуют дачные домики какого-то садового товарищества.



Чтобы увидеть продолжение этой дороги и сам новый терминал, надо пройти ещё с полкилометра. Справа, а потом за спиной, остаются корпуса огромного базара «Південний», принадлежащего видному львовскому регионалу Петру Писарчуку. Говорят, что немногочисленные львовяне, встречавшие цветами Януковича во время его последнего визита (это те самые десять тысяч… ну, где-то около двух-трех десятков) – предприниматели, арендующие торговые площади на упомянутом базаре. Правильная мотивация способствует проявлениям такой странной любви.

Преодолев с полкилометра, открываем чудный пейзаж, представляющий собой горы вывороченной земли, смешанной с глиной, неподвижный кран и… полное отсутствие дорожной техники.



Где-то вдалеке одинокий кран выгружает бобины с кабелями. Компанию ему составляют коровы, мирно пасущиеся возле заброшенного строительства. Они основательно «заминировали» местность, поэтому ходить тут нужно осторожно, внимательно смотря под ноги.

За маленьким кусочком основания под будущую дорогу (по ней Виктор Фёдорович должен прогуляться приблизительно через месяц) виднеется южное крыло терминала. Прогулявшись по песчано-глинистым косогорам поднимаемся на возвышение, с которого можно хорошенько рассмотреть кусок циклопического барака, гордо именуемого терминалом.

Вот оно, чудо современной архитектуры, засыпанное мусором и землей. К сожалению, картинка не может порадовать изобилием рабочих, инженеров и техников, которые, как пчелки должны трудиться над завершением явно недоделанного объекта. Кроме охранника и нескольких фигур в оранжевых робах не удается разглядеть никого.

Зато под горой протекает полноводная речушка, явно наполняющаяся грунтовыми водами, поскольку дождей во Львове давненько не было.

Наличие этого ручейка наводит на печальные размышления о пользе ирригации и мелиорации, а особенно осушения. Но фирму Альтком такие пустяки не беспокоят, особенно учитывая смету работ (на данный момент 2196 миллиона гривен). За такие деньги можно электрокипятильниками речушку высушить, вместе с водоносными горизонтами.

Справедливости ради стоит сказать, что какие-то работы возле «дороги» ведутся. Например, удалось найти недавно выкопанную канавку, в которую будут помещать кабель. На её дно даже уложили железобетонные плитки.

А ещё за бугорком обнаружен маленький экскаватор “Caterpillar”, который копался в куче, составленной из суглинков. На этом присутствие техники и рабочих закончилось.

Зато активно перемещались автолюбители, гаражи которых окружают строительство. Несмотря на откровенно безобразный вид гаражных кооперативов, владельцы машин спокойны и утверждают, что их спокойствию нечто не угрожает, хотя примитивная логика подсказывает, что гаражи должны быть снесены, поскольку преграждают путь к терминалу. Может автовладельцам что-то известно?

До улицы Любинской остается около 700 метров. Когда-то тут был парк. Может не самый чистый и облагороженный, с большим болотом посредине, и кучами сложенных в пирамиды бетонных перекрытий. Но в болоте водилась рыба, которую ловили мальчишки, а на перекрытиях сидели парочки. На выходных сюда приходили горожане, гуляли, жарили шашлыки. В будние дни тут гуляли пенсионеры и мамаши с детьми. Росли деревья, которые рассаживали студенты львовских ВУЗов ещё в 60-х годах. Все вырубили, бессмысленно и бездумно.

Теперь на месте парка огромная яма, наполненная мусором и глиной. А ведь ещё не начались знаменитые львовские дожди, те, что идут днями и неделями, не прекращаясь на минуту. Этот день может прийти уже завтра, через неделю… но он настанет. И многокилометровое пространство превратится в непролазное болото. Складывается стойкое впечатление, что ничего уже строить не будут. Смысла нет.

Недаром представитель от центральной власти господин Цимбалюк щедро обещает львовским предпринимателям места в ВР, в обмен на спонсорскую помощь в деле достройки объектов к Евро-2012. По крайней мере, так утверждает депутат Львовского облсовета Тарас Козак.

Можно предполагать, что миллиарды, выделенные на стадион уже освоены правильным откатно-распильным способом. Впечатление, которое остается от созерцания работ по строительству аэропорта, самое неприятное. Темпы, количество техники и персонала – все указывает если не на их сворачивание, то на изрядное торможение. Вопрос: «Зачем?» остается открытым. Особенно в преддверии его открытия лично Януковичем. Стоит полагать, что нам снова придется испытать разочарование, лишившись очередной возможности посмотреть власти в глаза.

Кстати, само здание терминала выглядит не лучшим образом. И это снаружи! Что же тогда делается внутри, просто страшно предположить.

Гражданин Чечетов на днях предложил вручить Борису Колесникову звание Героя Украины. Заслуга последнего состоит в организаторском таланте и "вытягивании" Евро-2012, которые как нельзя лучше зафиксированы на львовском стадионе и на снимках, приведенных в публикации.

Что же, есть мнение, что званию Героя Украины уже ничто не повредит. И есть надежда, что компетентные органы в скором будущем оценят таланты и труды нынешних руководителей по достоинству. И так же по достоинству вознаградят.

Юра Химик (02.11.2011)
Прикріплення: 0453568.jpg (209.2 Kb) · 8957733.jpg (218.4 Kb) · 7243475.jpg (222.4 Kb) · 4779034.jpg (315.6 Kb) · 4545401.jpg (209.8 Kb)
 
Київський форум УКРАЇНЦІ » СПОРТ » Євро 2012 » вул. Ряшівська
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук: