Податки. Податоків повинно бути тільки 2 - податок на прибуток, та податок з продажів.(мотивується це тим, що сплатити податок можна тільки тоді, коли є з чого, або тоді, коли є кошти і вони витрачаються)
Примітка Маючи тільки один податок, можна маніпулювати його ставкою – агітувати за його збільшення або зменшення для проведення тих чи інших державних програм.
..
Нарахування податків Податок на прибуток повинні сплачувати усі, хто отримує прибуток. Податок з прибутку повинен складати (приблизно 35) відсотків. Нарахування податку повинно проводитися на основі фінансового балансу підприємства. ( Прибуток визначається, як різниця між приходом та розходом вираженим у грошових одиницях, а саме різницею балансу на період нарахування податку - напр. початок і кінець місяця) Такий (в однині) податок повинен йти в державний бюджет.
Податок з продаж може бути встановлений місцевими радами Наприклад (5 приблизно) відсотків(на покриття витрат місцевими органами самоврядування).
Нарахування цього податку проводиться в момент проведення операцій з продажу.
..
Форма сплати податку При нарахуванні зарплати працівникам (шляхом переведення коштів в бюджет, з урахуванням особи від якої це відбувається) чи при подачі звіту підприємством за звітній період.
Всі інші види податків - заборонити. Відступ
Країна для свого існування повинна утримувати штат працівників - держслужбовців. Вони повинні допомагати громадянам в питаннях правового характеру - фіксувати порушення, виконувати дії на усунення цих порушень, та проведення профілактики таки явищ. Для утримування дерслужбовців необхідні ресурси. Такими ресурсами і повинна володіти держава. (це не гроші. це матеріальні цінності - житло, харчі, технічні засоби - транспорт, спецмашини, види послуг – охорона, прибирання, наданя інформації, та ін.)Також державі нербхідні ресурси для забезпечення необхідними ресурсами пенсіонерів, інвалідів та дітей.)
Відшкодування податків.
Дуже добре було би ввести таку норму. Відшкодування податку в розмірі (приблизно 5) відсотків нараховується на суму поданих декларацій (з первинними документами - чеки, квитанції або їх копії), за звітній період. (Таким чином можна зацікавити населення подавати відомості про проведені фінансові операції) Сума поданих витрат для нарахування відшкодування не може бути вищою, ніж сума прибутку, за звітній період.
..
Процедура відшкодування
Пропонується наспупна схема. Громадянин збирає чеки та квитації та подає їх разом із звітом про доходи. (будь-коли, але не рідше ніж раз в рік)
В звіті вказується ідентифікаційний номер, сума доходу, (можна добровільно вписати джерела)
Від усієї суми витрат, громадянину нараховується 5 (як пропонувалося) відсотків і повертається готівкою або перерахунком на рахунок протягом 10 днів. Відшкодування не може бути більшим ніж 5 відсотків суму доходу, задекларованому у звіті за поданий період.
уточнення
(сума, яка отримана після сплати податків (35 відсотків) )
Примітка.
(протягом цих 10 днів необхідно встановити достовірність витрат - перевірити, чи не було перевищення прибутку згідно поданих первинних документів на відшкодування. )
Для спрощення процедури подачі чеків, на чеках пропонується ввести штрих-код, який міститиме наступні дані:
- Ідентифікаційний код продавця.
- Дата, та час продажу,
- сума,
- (можливо вказувати код товару)
Громадянин несе пряму відповідальність за достовірність наданої інформації. (оригінали чеків та квитанцій - не підробку) За правельність оформлення квитанції чи чеку відповідальність лежить на продавцю.
Зауваження
При подачі чеків до податкової час на обробку інформації суттєво скоротиться, якщо буде штрих-код. При його відсутності, такі дані необхідно вносити в базу даних вручну, що вимагатиме затрат часу як оператора, так і громадянина. Громадянин може подати свої чеки без очікування, але відповідальність за втратою якогось чеку, відповідно і нарахування на відшкодування лягає на самого громадянина. Отже він буде зацікавлений, щоб усі дані було введено як найшвидше і в повному обсязі.
Обгрунтування
[i]Чеки та квитанції свідчать про проведення фінансових операцій. На основі цих даних можна скласти загальну картину потоку фінансів. Ця схема автоматично зможе виявити перевищення задекларованого прибутку в продавця.
Бюджет
Обгрунтування.Населення країни близько 46 мільйонів. Для прожиття кожному необхідно від 700 до 2000 тис грн (на сьогодні середня зарплата близько 1500 грн.) Тобто за 1 рік необхідно мати 1500х12х46.000.000-828мрд гривень. Зрештою це мінімальна сума на яку має бути виготовлено матеріальних цінностей в країні, щоб не було дифіциту бюджету. Враховуючи, що близько половини цієї смуми піде на пенсії, зарплати держслужбовцям та на підтримку недієздатних, то сума податків повинна бути не менше 414 мрд гривень. Виходячи з податкового навантаження 30 (35-5) відсотків – сума матеріальних цінностей та послуг виготовлених в Україні повинна бути не меншою 1380 мрд. Гривень
.
Мито.
Ввізне мито на товари вствновити 30 відсотків. (хоч ввози, хоч не ввози). Виведення коштів за митну територію України встановити на рівні тих же 30 відсотків, що і при імпортуванні товарів (з розрахунку, що це одне і теж).
Приклад
Людина вивезла 3.000$ за кордон, подала декларацію з метою придбати авто. Ввезла авто на суму 2.000 ПОвинна сплатити 900$ податку за вивезення коштів ,якщо не подасть декларації, що вона повернула їх назад в Україну. За Авто людина повинна сплатити податок 600$, при умові, що людина задекларує повернення коштів в сумі 1.000$ (якщо вартість автомобіля буде оцінена в ті ж 2.000$. (Якщо сума оцінки більша або менша, то і сума податку повинна інша. Вартість авто оцінюється по формулі 1 рік - мінув 25 % від залишкової вартості))
Варіант перший - людина вивезла 3.000$ і ввезла авто вартістю в межах 3.000$ і не подала декларацію про повернення коштів повинна сплатити повну суму податку - 900$. Якщо авто ввезене дорожче - податок складає 30 відсотків від вартості авта.
Вивізне мито на продукцію встановити на рівні 5 відсотків. Оподаткування ввезених коштів на митниці відповідає тим же 5 відсоткам, що і при вивезені товару.
Приклад
Якась фірма вивозить товар на суму 100.000. Протягом задекларованого періоду повинна сплатити від мита 5 відсотків.
Сплата мита проводиться (припустимо в 30 - 90) денний термін, після подання декларації на суму вивезених або ввезених товарів чи коштів.